onsdag 28 november 2007

Annas Prinsess tårta!

Denna tårta var riktigt kul att göra, jag hade haft tid att förbereda och fyllningen blev enkel...ja allt klaffade så gott som.
Lite skavanker var det ju om man kika närmre...men då helheten bllev så bra, så överglänsde det de andra. Skönt å vara nöjd.
Jag gjorde en till lika dan, fast snäppet större...och den misslyckades TOTALT! Efter att ha glidit isär fyra gånger...så grät jag nästan. Varför kan man inte bara få upprepa öyckade saker...men nä. Jag tog inget kort på den...men andra gjorde, så jag kanske lägger ut bild på misslyckandet sen. Men gott smakade även den som tur var. Någott bra i det dåliga... ;-)


4 kommentarer:

Sara sa...

Wow! Snyggt gjort.

Sara sa...

Wow! Snyggt gjort.

Sara sa...

Wow! Snyggt gjort.

Sara sa...

Wow! Snyggt gjort.