tisdag 31 augusti 2010

Mitt första "levande" kort.



Gjorde detta kortet till min vän Annelie. Första gången jag försökte mig på ett riktigt dimitionellt kort med blommor och blad av olika fabrikat. Stämpelmotiv från Mangolia som jag sen färglagt med gelpennor. Nu på senare tid (förra månaden) insakade jag mig riktiga färgpennor. Köpte TOMBOW pennor, men är inte riktigt nöd om jag ska vara ärlig. Hade läst och läst fram och tillbax väldigt länge innan jag bestämde mig, men är besviken. Ska nog inhandla lipte PRO-MARKER pennor oxå för att se skillnaden och sen avgöra vilka jag vill arbeta med framöver. Kan hända att det är jag som använder sämre papper att stämpla motivet på för att sen färglägga. Men det vet jag ju inte förens jag testat skillnaderna själv. :-)

Har påbörjat några andra cards oxå, som kommer upp här på sidan vart efter jag blir klar med dem!
På återseende!

Inga kommentarer: