torsdag 16 augusti 2007

hmmm vad hände?

Gjorde nyss ett nytt inlägg..men det försvann.. *skumt*

Anyway.

Lägger nu upp mitt senaste tårtverk.
Det blev en fotboll, då min kollegas son frågade mig med stora bruna ögon om jag kunde göra en fotbollstårta till honom. Och självklart kunde jag det!
Han ville ha hallon coh choklad i den, så på ena lagret blev det hallonmousse och på det andra blev det GeishaMousse. Runt blev det grädde och sen täckt med MMF.
Lyckas fortfarande inget vidare med att avsluta ner till med täckningen. Men försökte här dölja det med lite räs. Kristyren här ville docj inte stelna..Inte för att jag tror att en 10-åring bryr sig.. Man jag gör!
Fast på det hela taget är jag mkt nöjd. Och de som åt av den sa att den var mycket god oxå, så jag får väl lita på dom! ;-)
Ännu en lyckat tårta att visa här med andra ord!



2 kommentarer:

henry37 sa...

Jätte snygg! tårta!

Jessica sa...

Wow vad duktig du är! Är jätteimponerad! Kan du göra en 10årsjubileumtårta till Henke och mig och skicka till Hong Kong? ;-)