onsdag 19 mars 2008

Bättre sent än aldrig!

Trodde jag hade lagt in bilderna på väskan jag sydde till min lillasyster i Julklapp.
Men upptäckte just att jag hade missat det!
Så jag beslutade mig för att lägga in dom nu..lite sent, men men...
Väskan är den första "avancerade" sak jag sytt, och jag har inte haft ngt mönster..utan bara gått efter huvudet..och önskemålen från lillasyster. Innetyget blev inte så snyggt. Men man tager vad man haver ibland. ;-) Blev inte så väldans nöjd med den..men samtidigt kan man ju inte ha för höga krav när det är första gången man gör något. Syrran blev i allafall glad. Så det var ju huvudsaken! :-D

*Hepp Hepp*




2 kommentarer:

camiilla sa...

hej jätte fint målat av dig :)
jag håller nämligen , själv på att skissa till mitt barns rum,men tänkte fråga dig vad du avänder för målarfärg?
maila gärna tillbaka
mvh/camilla

camiilla sa...

min mail är estrelle69@hotmail.com