måndag 3 mars 2008

Helgens tårtor!

Då har jag äntligen kommit ihåg att ta kort på tårtorna jag gjorde sist..eller NÄSTAN! *skäms*
Jag tog kort på tårtorna när de var täckta..men sen glömde jag att ta kort på dom när de var färdig dekorerade. *pinsamt värre*
Men den andra tog jag kort på när den var helt klar!



Detta skulle föreställa tre ahlgrens bilar. Det jag senare gjorde va att sätta fast tre Toyota märken i fronten på dom. Och skriva på tårtfatet m kristyr. "Alla bilar vill ju vara Toyota". Och så dolde jag kanterna med att spritsa grädde runt om. Innuti dessa var det ett lager m Vitchoklad mousse, och ett lager med jordgubbs mousse. Å täkt m MMF. Hoppas verkligen det blev gott. verkade gott när jag gjorde de i allafall! *Skratt*



Denna tårta blev en "vanlig" grädd tårta. Innehåller ett lager mjölkschoklad mousse. Ett lager vitchoklad mousse. OCh sen vispad grädde med krossad choklad i runt om. Och uppe på är det bara en mix av krossad vit choklad och mjölkchoklad. Enkelt men jag tror den blev JÄTTE GOD!! :-D

Kram Kram

Inga kommentarer: