onsdag 21 december 2011

Julkort fotade m mobilen

Här kommer lite bilder på ett julkort jag gjort, eftersom jag fotade från mobilen, blir även inlägget därifrån. :-)

Jag önskar så att jag hade mer pusseltid.. Skulle vilja ha gjort alla mina julkort för hand. Men i brist på tid, blev dom digi scrappade istället. Bild kommer när jag vet att de som ska få dom har fått dom.

Känner i övrigt att jag är inne i ett riktigt julkorts flyt nu, så igår gjorde jag tre till, men de har jag inte hunnit ta bilder på än. Ha tålamod med mig!

Fokus ligger egentligen på att få klart lampan som min lilla syster Emma ska få i julklapp. Vill göra en annorlunda orginell kreation som verkligen skriker EMMA. Har tre kvällar på mig att bli klar.. * stressad*

Så eftersom nästa inlägg troligtvis blir efter jul så önskar jag er alla en God Jul!


Skickat från min HTC

Inga kommentarer: