måndag 14 juli 2014

Oh soooo slow!!!

Känns som jag ständigt skriver samma inlägg här. Favorit i repris liksom "Äntligen händer det lite"..

Men så är det verkligen. Det går lååååååånga perioder mellan momentetn i mitt nya pysselrum.
MEn nu känns det som det snart börjar närma sig sitt slut.

Golv färdigt helt, väggar färdigt helt. Tak och lampor på plats. Och listerna har börjat sättas dit.

För någon dag sedan fick jag även in mina köksskåp. Och nya bänkskivan är tillsågad, men inte fast skruvad. Sambon tillverkade mina plåthyllor och satte upp dem i helgen. Så det närmar sig som sagt.

Lite bilder oxå så klart! :-) Tyvärr får ni nöja er med mobilbilder just nu.

Hoppas på bättre tid för inlägg och överföring av mina riktiga kamera bilder snart.

Men tills dess. Håll till godo! :)



Inga kommentarer: