torsdag 9 januari 2014

Andra målningen klar!

Jodå, bättre blev det!



Frågan är om jag har tålamod nog att måla ytterligare en gång till ;-)



 ÅÅÅÅ fattar ni!!!! Snart har jag mitt nya pysselrum, eller detta blir så stort, så jag nästan kan slänga mig med utrycket "studio" Ha hahaha!!!! *lycko rus*
Känslan är nog som ett barn på julaftons morgon, man är så exalterad att hjärtat bultar och fingrarna kliar och förväntningarna är så höga att man inte kan nå dom!!!
Samtisdigt som jag vill börja inreda NU. Så vill jag gärna suga på denna goda karamellen läääängeeeee... När det väl är inrett och färdigt, så är det ju över. *vemodigt*
Men men, då får jag ju plats att pyssla igen! För mitt nuvarande rum just nu är så stökigt och oorganiserat så man bara vänder i dörren. vet inte hur jag kunnat låta det bli så ;-)


Inga kommentarer: