söndag 16 oktober 2011

Ny hylla och mer ordning

Ja det är i alla fall mina förhoppningar.


Hyllan inhandlade jag på pingtskyrkans secondhand igår för 50kr. Och jag vet inte riktigt om jag ska måla den vit eller inte. Jag gillar mixen mellan vitt och mörkbrunt.. *funderar*
Just nu ser det allmänt rörigt ut i rummet. Men jag hoppas få ordning snart. Bara rätt förvaring införskaffas så ska det nog bli bra.


Jag trillade dessutom in på en tjejs blogg (HÄR) där hon berättade om hur hon förbättrat sin tyg förvaring. PRECIS VAD JAG MÅSTE! :-)
Så nu finulas det om hur jag kan applicera in det i mitt pysselrum på smartaste sätt. Kanske genom att förvara det i backar...eller i min expedit hylla..eller..min högsta önskan, att få de där köksskåpen längs hela väggen, med vitrindörrar, DÄR skulle jag förvarat dom bäst helt klart! ;-)

Men det gäller ju att få tillfälle att köpa begagnade köksskåp oxå..OCH kunna HÄMTA dem. *suck* Men den som hoppas den lever. *ler*

Ska i alla fall skaffa någon typ av kartong och börja "snurra upp" tygerna på. (Tror att jag har det perfekta materialet på jobbet, i form av gamla reklam skyltar). Så får jag fundera ut VART jag ska förvara dom tills mitt önske kök flyttar in. *längtar*

Inga kommentarer: