tisdag 18 oktober 2011

Sängbord till mitt pysselrum ?!

Här om dagen var jag upp på vår vind för att plocka upp lite grejer och råkade av misstag välta ner ett sängbord som stod där uppe. (TUR INGEN FICK DET I HUVUDET SÄGER JAG BARA).
Hur som helst, så sa min sambo att det lika gärna kunde kastas nu när vi ändå fått ner det. Så jag plockade ner det andra oxå..
Men eftersom allt kretsar kring mitt pysselrum nu för tiden. Så började jag genast fundera. Och det slutade med att jag kladdade på lite vit färg. Och vips så stod även dom på mitt skrivbord. Måste säga att det börja arta sig i mitt pysselrum. Helt klart är det bara min köksbänks-del som felar nu. Och lite förvaring UNDER skrivbordet. Sen är jag nog nöjd. ;-)

Mina fina kartong mini-byråsar står fortfarande oförändrade. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska tapetsera dem i ett å samma papper. Eller om jag ska köra sån där härlig lappteknink på dom. Jag älskar ju det, och vill gärna få in det på att snyggt sätt någonstans i pysselrummet, och då kanske detta är det sättet. *funderar*

Jag ska kika igenom min pappers hög å se vad jag har för alternativ.
På återseende!

Inga kommentarer: